banner1198

banner1199

banner1197

Eczacılardan uyarı!

Çağlar Çam... 29 yaşında bir sporcuydu. Mayıs ayında spor salonunda aniden fenalaşarak yaşamını yitirdi. "Çağlar kas geliştirici ilaç kullanıyordu” iddiası dikkatleri dopingli maddelere çevirdi. Türk Eczacılar Birliği, Sağlık Bakanlığı'nı önlem alınması için göreve çağırdı.

EĞİTİM-SAĞLIK 08.07.2014, 10:29 08.07.2014, 09:32
Eczacılardan uyarı!

 Mayıs ayında, İzmir’de yaşayan 29 yaşındaki Çağlar Çam spor salonunda aniden fenalaştı, kısa sürede yaşamını yitirdi.

Çağlar Çam'ın Tarım Bakanlığı izniyle her yerde bulunabilen DHEA adlı doping maddesi kullandığı iddia edildi.

Otopsi raporunda da, kalp ritmini artırmak için kullanılan bu doping maddesi tespit edildi.

Ölümcül dopingli maddelerle ilgili Türk Eczacılar Birliği harekete geçti. Türk Eczacılar Birliği Genel Başkanı Erdoğan Çolak, Bu ürünlerin ithalatıyla ilgili düzenleme yapılması gerektiğini vurguladı.

İlaçların piyasadan kaldırılmasını isteyen Çolak, Sağlık Bakanlığı’nı göreve çağırdı.

ulusalkanal.com.tr

Yorumlar (0)
20°
kapalı
Puan Durumu
Takımlar O P
Takımlar O P
Takımlar O P
Takımlar O P