banner999

O televizyon kanalları Türksat'tan çıkarıldı

Gülen Cemaatinin Samanyolu Yayın Grubu’na ait televizyon kanalları ve radyoları gece yarısı itibariyle Türksat uydusundan çıkarıldı. Samanyolu Grubu'nun kanalları Digitürk, Kablo TV ve Teledünya'dan da çıkarılmıştı.

O televizyon kanalları Türksat'tan çıkarıldı

Kırmızı bültenle aranan Fethullah Gülen'in baş şüpheli olduğu Fethullah Terör Örgütü soruşturması sürerken, cemaate ait televizyon kanalları uydudan çıkarıldı.

Türksat, Samanyolu Yayın Grubuna ile sözleşmesini yenilemedi. Medya grubuna daha önce tebliğ edilen karar doğrultusunda; Samanyolu TV, Avrupa Ebru TV, Mehtap TV, Samanyolu Haber TV, Yumurcak TV, Dünya TV, MC TV, Samanyolu Afrika TV, Tuna Shopping TV, Burç FM, Samanyolu Haber Radyo, Radyo Mehtap ve Radyo Cihan geceyarısı uydudan çıkarıldı.

Cemaat üyelerinin sık izlediği Samanyolu Haber'in Türkiye ile birlikte Avrupa ve Afrika yayınları da sona ermiş oldu.

Kararın iptali için yargıya başvuran Samanyolu yöneticilerinin Ankara’daki medya grubu binasını 6,5 milyon dolara sattığı iddia edilmişti.

Samanyolu Grubu'nun kanalları Digitürk, Kablo TV ve Teledünya'dan da çıkarılmıştı.

ulusalkanal.com.tr

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.