PTT personel alımı için başvuru şartları neler? PTT personel alımında kaç kişi alınacak?
Posta ve Telgraf Teşkilatı Genel Müdürlüğü bünyesinde görev almak isteyen vatandaşlar tarafından PTT personel alım şartları araştırılıyor. PTT personel alımı ilanları kurumun resmi internet sitesi üzerinden yayınlanıyor. İşte detaylar...
Posta ve Telgraf Teşkilatı tarafından yayınlanacak PTT personel alımı ilanı binlerce aday tarafından takip ediliyor.
İlanı bekleyenler, "PTT personel alımı yapılacak mı, başvuru şartları neler?" sorusuna yanıt arıyor. İşte, başvuru şartları hakkında merak edilen detaylar...
PTT İŞ BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
Kişiler gerekli şartları taşıdığı takdirde kurumların uygulayacağı sınav veya mülakatlara katılım sağlayarak, başarı sağlanması halinde belli bir kadroda işe alınacaklar.
Aynı zamanda her yıl PTT kendi web sitesi üzerinden ya da konuyla alakalı farklı sitelerinde alım yapılacak personel sayısı ile vatandaşları bilgilendirmektedir. PTT iş başvurusunda bulunmak isteyen adaylar için gerekli detaylar...
PTT iş başvurusu takibi için PTT resmi web sitesinden başvuru alanlarını tercih etmek gerekmektedir.
Sınava katılmak isteyenler, sınav için yatıracakları ücreti Ziraat Bankası veya PTT web sitesi üzerinden yatırabilirler.
TT personel alımlarına katılmak isteyenler PTT'nin kendi web sitesi üzerinden iş başvuru formunu doldurabilirler.
Formu dolduran kişiler mülakatın ardından sözlü ve yazılı sınava tabi tutulabilir ve sınavların sonuçları göz önünde bulundurularak iş başvuruları onaylanabilir.