Setur, acenteleriyle Kıbrıs'ta buluştu
İSTANBUL (AA) - Setur, yetkili satış acenteleriyle 13-15 Ocak tarihleri arasında bir araya geldi.
Setur, yetkili satış acenteleriyle 2016 yılı değerlendirmesi 2017 yılı hedefleri için 13-15 Ocak tarihleri arasında Kıbrıs'ta bir araya geldi.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, 2 gün süren buluşma sırasında sektör adına yoğun bilgi alışverişinin yanı sıra, yapılan sunumlarla 2016 yılı değerlendirildi ayrıca 2017 yılına ilişkin hedefler paylaşıldı.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Setur Turizm Genel Müdür Yardımcısı Murat Tomruk, "Setur için, acentelerimizin varlığı çok önemli. 2016 hedeflerimizi tutturmada en büyük güç sizler oldunuz. Bu gücü arkamıza alarak, satış yetkinliklerimizi kullanarak ve yaratacağımız katma değerle önümüzdeki yıl çok daha iyi sonuçlar elde edeceğimize inancımız tam." ifadelerini kullandı.
Tomruk, Setur'un yurt içinde 41 yetkili acente, 250'ye yakın sanal acente ve yurt dışında 90 iş ortağı ile seyahat sektörünün lider oyuncuları arasında yer aldığını söyledi. Sürdürülebilir müşteri memnuniyetinin öneminin farkında olduklarını vurgulayan Tomruk, bu amaçla yurt içi ve yurt dışı ürün portföylerini oluştururken titizlikle çalıştıklarını, deneyimlere ve geri bildirimlere çok önem verdiklerini kaydetti.
Sektör için hayli zor geçen 2016 yılı boyunca benimsedikleri takım olarak güçlü olmak yaklaşımının krizin etkilerini hafifletmek ve hedefleri yakalamakta kilit olduğunu belirten Tomruk, 2017 yılı felsefesini de birlikte "sıçramak" olarak özetledi.
Tomruk, "Turizmde farklılaşmak için portföyümüzü sektör dinamikleri doğrultusunda çeşitlendirdik. Yurt içi ve yurt dışında herkesin beğenisine, her alım gücüne hitap edecek çok farklı ürünler sunuyoruz, tabii kaliteden ödün vermeden, müşteri memnuniyetini göz ardı etmeden." değerlendirmesinde bulundu.
Tomruk, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Setur olarak son 3 yıldır dijital dönüşüm yatırımlarına ağırlık vermiş durumdayız. Turizm, şeffaf ve karşılaştırabilir bilgilere kolay ve hızlı erişimin sağlandığı bir sektör, bu sektörün kazananı da daima müşteri oluyor. Bugün seyahate gidecek kişilerin yüzde 80'i fiyat araştırmasını internette yapıyor. Bu araştırmaların çok büyük bir kısmı mobilde başlıyor. Seyahat planlarının online'a dönüşüm oranı Avrupa'da yüzde 34 civarında iken Türkiye'de bu oran yüzde 20-25'lerde. Bu gelişmelere ilk aşamada ayak uydurmamız, sonra da önüne geçmemiz gerekiyordu. Önemli yatırım kararları aldık ve tüm markalarımızın dijital yüzlerini yeniden tasarladık. Müşteri yolculuğunun her adımını titizlikle inceliyor beklentilere ve trendlere en uygun çözümleri sunuyoruz. Değişen turizm trendleriyle birlikte son yıllarda, kişiye özel turların Türkiye'de ve dünyada paket turlar kadar, ilgi görmeye başlıyor."
Setur olarak yaklaşık 400 bin uçak bileti ile bilet satışında da başarılı bir yıl geçirdiklerini ve 2017 yılında bireysel bilete ağırlık vererek bu rakamı daha da arttırmayı hedeflediklerini belirten Tomruk, "Bilet satışı ile müşterilerimize hava yolu alternatifleri ve en uygun uçuş bağlantılarını araştırarak en doğru çözümleri sunuyoruz. Tüm bu hizmetleri daha da geliştirmek ve en ayrıcalıklı hizmeti sunabilmek için yeni bir marka oluşturacağız." ifadelerini kullandı.