Oyunla öğrenme metodu "AHOB"

Pandemide evlere kapanan çocukların tablet, telefon, bilgisayar ile daha çok vakit geçirmeleri için Kahramanmaraş Onikişubat Belediyesi örnek bir proje başlattı. İlgilerini doğru yöne kanalize ederek oyunla öğrenme metodu olan Anla-Hızlan-Odaklan-Başar anlamına gelen yapay zeka programı yani AHOB'u öğrencilerle buluşturdu.

Oyunla öğrenme metodu "AHOB"

Kahramanmaraş'ın merkez ilçesi Onikişubat Belediyesi yine örnek bir projeye imza attı.

Pandemide evlere kapanan çocukların tablet, telefon, bilgisayar ile daha verimli zaman geçirmeleri için yola çıktı. Oyunla öğrenme metodu olan AHOB geliştirildi.

Yerli ve milli yazılım olan yapay zeka programı Anla-Hızlan-Odaklan-Başar, öğrencilerle buluşturuldu.

Şimdi Okuma Zamanı projelerinden yapay zeka programını İlçe Milli Eğitim Müdürü Enver Gökşen ve Onikişubat Belediye Başkanı Hanefi Mahçiçek tanıttı.

9 bin ilköğretim 5'inci sınıf öğrencisine, yapay zeka programı olan AHOB hediye edildi.

# pandemi # Kahramanmaraş # proje # öğrenci # meb # telefon # yapay zeka # yerli # bilgisayar # tablet # zeka