Telefonla kandıranlara dikkat: Dolandırılanlar ne yapmalı?

Bilgilerini en ince ayrıntısına kadar bildikleri vatandaşı arıyorlar, sizin internet taahhüdünüz bitiyor, yeni tarifeye geçirelim deyip kendi internet aboneliklerine geçiş yaptırıyorlar.Peki bu durumdan mağdur olan vatandaş ne yapmalı?

İnsanların telefonla kandırıldığı yöntemler saymakla bitmezken bu yöntemlere bir yenisi daha eklendi.

İddiaya göre Telkotürk-Yöntürk iletişim hizmetleri Türk Telekom müşterilerini Türk Telekom'dan aradığını söyleyerek arıyor. "Tahhütünüz bitiyor, sizi yeni pakete geçirelim" deyip onay alarak kendi firmalarına geçişini sağlıyor.

Telkotürk-Yöntürk firması hakkında internet sitelerinde de şikayetler olduğu görülüyor.

Ulusal Kanal'a gelen şikayetler sonucunda ekibimiz Telkotürk, Yöntürk isimli firmaya ulaştı. Firma yetkilisinin verdiği cevaplar ise şüpheleri arttırdı.

Bu mağduriyetle karşılaşan vatandaşlar ne yapmalı?

Tüketici Başvuru Merkezi Onursal Başkanı Aydın Ağaoğlu, konuyla ilgili cumhuriyet savcılarına çağrı yaptı. Soruşturma açılması gerektiğini söyledi.

# türk telekom # Aydın Ağaoğlu # tüketici başvuru merkezi # dolandırıcılık